In de praktijk: Swarovski (Austria), HSG Zander (Germany), PwC (Nederland)

Categories NieuwsPosted on

Swarovski (Oostenrijk)
Verbeter de sales met 35% in één jaar.

De Oostenrijkse kristalfabrikant Swarovski gebruikte de Bitsing-methode om hun naamsbekendheid en verkoop te verbeteren. Door hun waardepropositie te verfijnen, hun marketingstrategie te verbeteren en zich te concentreren op hun kernboodschap, waren ze in staat om de naamsbekendheid met 40% te vergroten en de verkoop met 35% te verbeteren in slechts één jaar tijd.


HSG Zander (Germany)
Verhoogt de medewerkers-tevredenheid met 25%

Het Duitse facility managementbedrijf HSG Zander gebruikte de Bitsing-methode om hun winstgevendheid en medewerkers-tevredenheid te verbeteren. Door hun waardepropositie te verfijnen, hun klantenservice-proces te verbeteren en een effectiever medewerkers tevredenheids-programma te implementeren, konden ze de winstgevendheid met 30% verbeteren en de medewerkerstevredenheid met 25% verhogen.


PwC (Nederland)
Betrokkenheid medewerkers met 30% vergroot

De Nederlandse professionele dienstverlener PwC gebruikte de Bitsing-methode om hun medewerkers-betrokkenheid en klanttevredenheid te verbeteren. Door hun waardevoorstel te verduidelijken, een effectief medewerker tevredenheid-programma en klant tevredenheid-programma te implementeren, konden ze de betrokkenheid van medewerkers met 30% vergroten en de klanttevredenheid met 25% verbeteren.

Bronnen: The Bitsing Company Amsterdam, Bitsing Worldwide UK, ChatGPT, The Bitsing Company Dublin