In de praktijk: Beyond Innovations (Philippines), ETV (Estonia), Telkom (South Africa)

Categories Case studies 2Posted on

Beyond Innovations (Philippines)
150% Omzetgroei

Het in Filipijnen gevestigde technologiebedrijf Beyond Innovations gebruikte de Bitsing-methode om hun verkoop en winstgevendheid te verbeteren. Door zich te concentreren op hun doelgroep, hun waardepropositie en een effectiever verkoopproces te implementeren, konden ze hun omzet in slechts één jaar tijd met 150% verhogen.


ETV (Estonia)
Publieksbereik met 30% vergroten

De Estse televisiezender ETV gebruikte de Bitsing-methode om hun publieksbereik en betrokkenheid van kijkers te verbeteren. Door hun waardevoorstel te verfijnen, een meer gerichte marketingstrategie te implementeren en zich te concentreren op hun kernboodschap, konden ze hun publieksbereik met 30% vergroten en de betrokkenheid van kijkers met 40% verbeteren.


Telkom (South Africa)
Klanttevredenheid met 15% verbeterd

Het Zuid-Afrikaanse telecommunicatiebedrijf Telkom gebruikte de Bitsing-methode om hun klantenservice en klanttevredenheid te verbeteren. Door zich te focussen op hun doelgroep, hun waarde te optimaliseren en een effectievere klantenservice te implementeren, konden ze de klanttevredenheid met 15% verhogen.


Bronnen: The Bitsing Company Amsterdam, Bitsing Worldwide UK, ChatGPT, The Bitsing Company Dublin