In de praktijk: De Hypotheker (Netherlands), Koninklijke Euroma (Netherlands), Koninklijke van Gorcum Uitgevery (Netherlands)

Categories Case studies 2Posted on

De Hypotheker (Netherlands)
Verbetering verkoopprestaties met 20%

Deze Nederlandse hypotheekadviesketen heeft de Bitsing-methode toegepast om haar verkoopprestaties te verbeteren. Door te focussen op de juiste doelgroep-segmenten, de juiste verkoopprocessen en de juiste training van de medewerkers, verbeterden ze hun verkoopprestaties met 20%.


Koninklijke Euroma (Netherlands)
Groei marktaandeel met 10%

Het Nederlandse voedingsbedrijf Koninklijke Euroma (122 miljoen omzet) gebruikte de Bitsing-methode om hun productaanbod te verbeteren en hun marktaandeel te vergroten. Door grondig marktonderzoek uit te voeren, hun productlijn te verfijnen en een effectiever verkoopproces te implementeren, konden ze hun marktaandeel met 10% vergroten.


Koninklijke Van Gorcum Uitgeverij (Netherlands)
30% Omzetgroei

Deze Nederlandse uitgeverij heeft de Bitsing-methode gebruikt om haar marktaandeel te vergroten en haar winstgevendheid te verbeteren. Door te focussen op de juiste doelgroep, het juiste assortiment en de juiste afzetkanalen heeft Van Gorcum haar omzet met 30% verhoogd en haar winstgevendheid met 50% verbeterd.