In de praktijk: Sumitomo (Japan), Digital Next (Australia), I-systems (Brazil)

Categories Case studies 2Posted on

Sumitomo (Japan)
15% Omzetverhoging

De Japanse multinational en handels- en investeringsmaatschappij Sumitomo gebruikte de Bitsing-methode om hun verkoop- en marketing te verbeteren. De concentratie op de geld-doelgroepen, het bijschaven van de positionering en een effectiever verkoopproces heeft de omzet met 15% verhoogd.


Digital Next (Australia)
100% Leads-toename

Het marketingbureau genaamd Digital Next gebruikte de Bitsing-methode om een ​​klant in de gezondheidszorg te helpen zijn online aanwezigheid te verbeteren en meer leads te genereren. Als resultaat zag de klant een toename van 93% in websiteverkeer en een toename van 100% in gegenereerde leads.


I-Systems (Brazil)
Omzetstijging van 75%

Het Braziliaanse softwarebedrijf I-Systems gebruikte de Bitsing-methode om hun verkoop- en marketinginspanningen te verbeteren. Door zich op de juiste doelgroep te richten, hun waardevoorstel te verfijnen en een effectiever verkoopproces te implementeren, zag het bedrijf in slechts één jaar tijd een omzetstijging van 75%.


Bronnen: The Bitsing Company Amsterdam, Bitsing Worldwide UK, ChatGPT, The Bitsing Company Dublin