Je stelt jezelf eerst voor voordat je probeert het product te verkopen

Iemand moet je eerst willen, vóórdat die je gaat kopen—om pas daarna bij je te kunnen blijven.
Willen, kopen en blijven zijn de drie barrières die elke organisatie én ieder individu moet overwinnen om klanten te winnen en te behouden. En net zo goed om in je privéleven een partner te vinden en vast te houden. To Want, To Buy and To Stay!

Die eerste barrière, willen, begint altijd met een introductie. Hoe heet jij? (Of je merk?)
Ik ken niemand die ooit iets heeft gekocht van een merk zonder naam.

Succesvolle merken—én succesvolle relaties—beginnen met jezelf voorstellen.
Dat is precies de B-fase in het operationele model van de Bitsing-methodiek!


You introduce yourself before you can try to sell the product

Someone has to want you before they will buy from you—and only then be able to stay with you. Wanting, buying, and staying are the three barriers that every organization and every individual must overcome to gain and retain customers—and, just as much, to find and keep a partner in private life. To want, to Buy and to Stay!

That first barrier, wanting, always begins with introduction. What’s your name? (Or your brand’s name?) I don’t know anyone who has ever bought from a brand without a name.

Successful brands—and successful personal relationships—start by introducing themselves. That is exactly the B-phase in the operational model of the Bitsing method!