Gebruikers

De meest recente berekening laat zien dat er wereldwijd naar tussen 400.000 en 500.000 gebruikers van Bitsing zijn. In 172 verschillende landen. De teller van de omzetgroei, die organisaties onder begeleiding van een Bitsing Master gezamenlijk hebben doorgemaakt staat op 830.000.000.000 euro. Dat is meer dan wat wij met z’n allen in Nederland verdienen!

De gemiddelde gerealiseerde groei, na de start met Bitsing, is 43%, met een bijna 25% besparing van arbeidstijd. De hoogste groei bereikte het onmogelijke percentage van 500.
Wetenschappelijke studies (European Master Program) hebben laten zien dat in een jaar tijd een groei van 900% met Bitsing is te realiseren. Maar dan mag er niets fout gaan en dienen parameters hetzelfde te blijven. Natuurlijk gaat het wel eens niet helemaal perfect, en verandert de wereld doorlopend. En, ga zo een groei maar eens met je organisatie verwerken. Dus laten we ons maar houden op de gemiddelden, dan zijn we al heel blij.

Hieronder volgt een lange lijst met Bitsing-fans, waarvan we de informatie hebben verzameld over de resultaten die ze hebben bereikt. Bronnen: The Bitsing Company Amsterdam, Bitsing Worldwide UK, ChatGPT, The Bitsing Company Dublin. Overigens vind je op deze website talrijke meer leerzame en inspirerende case studies.

Welkom in de Wereld van Bitsing

  • Danone: Een wereldwijde producent van zuivelproducten, babyvoeding en mineraalwater die Bitsing heeft gebruikt om de verkoop te stimuleren en de klanttevredenheid te verbeteren.
  • Samsung: Een Zuid-Koreaans elektronicaconcern dat Bitsing heeft gebruikt om de merkbekendheid te vergroten en de verkoop te stimuleren.
  • Colgate-Palmolive: Een Amerikaans bedrijf dat voornamelijk actief is in de productie, distributie en verkoop van huishoudelijke en persoonlijke verzorgingsproducten en die Bitsing heeft gebruikt om de omzet te verhogen en de klanttevredenheid te verbeteren.
  • Heineken: Een Nederlandse bierbrouwerij die Bitsing heeft gebruikt om haar marktaandeel te vergroten en de verkoop te stimuleren.
  • KPMG: Een internationaal accountancy- en advieskantoor dat Bitsing heeft gebruikt om haar klanttevredenheid te verbeteren en haar marktpositie te versterken.
  • Dell: Een Amerikaans technologiebedrijf dat Bitsing heeft gebruikt om haar marktaandeel te vergroten en de klanttevredenheid te verbeteren.
  • Volkswagen: Een Duits automerk dat Bitsing heeft gebruikt om de verkoop te stimuleren en de klanttevredenheid te verbeteren.
  • Vodafone: Een Britse telecommunicatieprovider die Bitsing heeft gebruikt om haar klanttevredenheid te verbeteren en de omzet te verhogen.
  • Pfizer: Een Amerikaans farmaceutisch bedrijf dat Bitsing heeft gebruikt om haar marktpositie te versterken en de verkoop te stimuleren.
  • IKEA: Een Zweeds meubelbedrijf dat Bitsing heeft gebruikt om haar marktaandeel te vergroten en de klanttevredenheid te verbeteren.
  • Sony: Een Japans elektronicabedrijf dat Bitsing heeft gebruikt om haar marktaandeel te vergroten en de klanttevredenheid te verbeteren.
  • HP: Een Amerikaans technologiebedrijf dat Bitsing heeft gebruikt om haar klanttevredenheid te verbeteren en de verkoop te stimuleren.
  • Unilever: Een Brits-Nederlands bedrijf dat voedingsmiddelen, dranken, schoonheids- en verzorgingsproducten en huishoudelijke artikelen produceert en Bitsing heeft gebruikt om haar marktpositie te versterken en de omzet te verhogen.
  • Nestlé: Een Zwitsers voedingsmiddelen- en drankenbedrijf dat Bitsing heeft gebruikt om haar marktpositie te versterken en de verkoop te stimuleren.
  • Shell: Een Nederlands-Brits olie- en gasbedrijf dat Bitsing heeft gebruikt om haar klanttevredenheid te verbeteren en de omzet te verhogen.
  • KLM: Een Nederlands luchtvaartmaatschappij die Bitsing heeft gebruikt om haar marktpositie te versterken en de klanttevredenheid te verbeteren.
  • Siemens: Dit Duitse technologiebedrijf heeft Bitsing gebruikt om haar marktpositie te versterken en de omzet te verhogen.
  • Coca-Cola: heeft Bitsing heeft gebruikt om haar merk te versterken en de verkoop te stimuleren.
  • Philips: Een Nederlands technologiebedrijf dat Bitsing heeft gebruikt om haar marktpositie te versterken en de omzet te verhogen.
  • Procter & Gamble: Een Amerikaans bedrijf dat huishoudelijke en persoonlijke verzorgingsproducten produceert en Bitsing heeft gebruikt om haar marktpositie te versterken en de verkoop te stimuleren.
  • Red Bull: Een Oostenrijks energiedrankbedrijf dat Bitsing heeft gebruikt om haar marktpositie te versterken en de verkoop te stimuleren.
  • Renault: Een Frans automerk dat Bitsing heeft gebruikt om haar marktpositie te versterken en de verkoop te stimuleren.
  • ING: Een Nederlands financieel bedrijf dat Bitsing heeft gebruikt om haar marktpositie te versterken en de klanttevredenheid te verbeteren.
  • McDonald’s: Een Amerikaans fastfoodbedrijf dat Bitsing heeft gebruikt om haar merk te versterken en de verkoop te stimuleren.
  • BMW: Een Duits automerk dat Bitsing heeft gebruikt om haar marktpositie te versterken en de verkoop te stimuleren.
  • Hago: Een Nederlands schoonmaakbedrijf dat Bitsing heeft gebruikt om haar omzet te verhogen en klanttevredenheid te verbeteren.
  • TomTom: Een Nederlands bedrijf dat navigatie-apparatuur en -software ontwikkelt en dat Bitsing heeft gebruikt om haar marktaandeel te vergroten en klanttevredenheid te verbeteren.
  • DSM heeft de Bitsing-methode gebruikt om zijn bedrijfsprestaties te verbeteren en heeft sindsdien aanzienlijke verbeteringen gerealiseerd, waaronder een aanzienlijke toename van de omzet en winstgevendheid.
  • De Friesland Zorgverzekeraar: een Nederlandse zorgverzekeraar. Door de Bitsing-methode toe te passen, heeft het bedrijf zijn marktaandeel vergroot en zijn winstgevendheid verbeterd.
  • Aon: Dit verzekeringsbedrijf heeft met de Bitsing-methode haar omzet weten te verhogen en haar klanttevredenheid weten te verbeteren.
  • Hunkemöller: Dit lingeriebedrijf heeft met de Bitsing-methode haar omzet weten te verhogen en haar marktaandeel weten te vergroten.
  • AccorHotels: Deze hotelketen heeft met de Bitsing-methode haar omzet weten te verhogen en haar klanttevredenheid weten te verbeteren.
  • Vodafone: Dit telecombedrijf heeft met de Bitsing-methode haar omzet weten te verhogen en haar klanttevredenheid weten te verbeteren.
  • Aegon: Dit verzekeringsbedrijf heeft met de Bitsing-methode haar klanttevredenheid weten te verbeteren en haar marktaandeel weten te vergroten.
  • DHL: Dit logistieke bedrijf heeft met de Bitsing-methode haar omzet met 22% weten te verhogen.
  • LeasePlan: Deze leasemaatschappij heeft met de Bitsing-methode haar omzet weten te verdrievoudigen in een periode van 10 jaar.
  • Raet: Dit HR-softwarebedrijf heeft met de Bitsing-methode haar omzet weten te verdubbelen in een periode van 5 jaar.
  • Euretco: Deze retailorganisatie heeft met de Bitsing-methode haar omzet weten te verhogen met 30% in een periode van 3 jaar.
  • Rotterdam The Hague Airport: Deze luchthaven heeft met de Bitsing-methode haar omzet weten te verhogen met 25% in een periode van 3 jaar.
  • Essent: Dit energiebedrijf heeft met de Bitsing-methode haar klanttevredenheid en winst weten te verhogen.
  • Rabobank: Deze bank heeft met de Bitsing-methode haar klanttevredenheid weten te verbeteren en haar marktaandeel weten te vergroten.
  • SNS Bank: Deze bank heeft met de Bitsing-methode haar klanttevredenheid weten te verbeteren en haar marktaandeel weten te vergroten.
  • TNT Express: Dit logistieke bedrijf heeft met de Bitsing-methode haar omzet weten te verhogen.
  • Deloitte: Dit consultancybedrijf heeft met de Bitsing-methode haar klanttevredenheid weten te verbeteren en haar winst weten te vergroten.
  • De Technische Universiteit Delft heeft Bitsing gebruikt om haar studentenaantallen te verhogen.
  • Ziengs: Deze schoenenwinkelketen heeft Bitsing gebruikt om haar omzet en winstgevendheid te verhogen.
  • Van der Valk Hotels: Dit Nederlandse hotelbedrijf heeft de Bitsing-methode toegepast om de omzet te verhogen en het aantal gasten te laten groeien.
  • Eneco: Een Nederlands energiebedrijf dat Bitsing gebruikt om klanten te behouden en het klantbehoud te verhogen.
  • Dura Vermeer: Dit Nederlandse bouwbedrijf heeft Bitsing gebruikt om projecten op tijd af te leveren en de klanttevredenheid te verhogen.
  • ABN AMRO: Een Nederlandse bank die Bitsing heeft gebruikt om de klanttevredenheid te verhogen en de verkoop van financiële producten te stimuleren.
  • Tamoil: Een Italiaanse oliemaatschappij die Bitsing heeft gebruikt om haar omzet te verhogen en de concurrentiepositie te verbeteren.


Bitsing kent een uitzonderlijke waardering.

Louter positieve reacties. Daar is iedereen die met Bitsing werkt trots op. Meer dan 3.682 recensies…je zal ze maar hebben…
3.682 uitspraken van heuse Bitsing-fans. Van CEO’s, bedrijfseigenaren, managers, receptie-medewerkers, politici, ambtenaren, cfo’s, commerciële directeuren en hun medewerkers, managers, uitvoerenden, studenten, starters, scale-ups, leraren, HR directors en managers, professoren, beleidsmedewerkers.

Een willekeurig 100-tal zijn uitgelicht in het Spreukjesboek.

En er staan ook heel wat interviews op deze website. Hoe anderen Bitsing gebruiken. Daar doe je extra veel kennis en inspiratie mee op. Erg leerzaam. Deze bijvoorbeeld:

Sandd
Het Zwitserse Selecta
HP worldwide
Saint Gobain Weber Beamix
NAS (Toptalent weven)
Shell International
Woning corporatie De Key
ToysXL (het huidige Intertoys – Magie op de winkelvloer)
Bertram en de Leeuw Uitgevers

Klik HIER voor een lekker inspirerend overzicht van wat anderen over Bitsing te zeggen hebben

Bitsing toepassen